منو

چسب درزگیر 637FC PU آکفیکس

4 ستاره
  • استحکام بالا
  • مقاومت کششی متوسط
  • خشک شدن سریع
  • چسبندگی عالی به اکثر مصالح ساختمانی
  • مقاومت مکانیکی و جوی بسیار خوب
موجودی: موجود نیست
####

چسب درزگیر آکفیکس یکی از انواع مختلف چسب می باشد. که از آن استفاده های زیادی می شود. همانطور که از اسمش پیداست. برای درزگیری بسیار مناسب است. چسب ها معمولا در مدل ها و کاربری های متفاوتی طراحی و تولید می شوند. داشتن اطلاعات درباره چسب ها می تواند برای ما بسیار مفید باشد.و در زمان استفاده هم نتیجه بهتری حاصل شود و هم در وقت صرفه جویی کرد.

چسب پلی اورتان نوعی پلیمر است (چسب های pu ) .
چسب پلی اورتان قابلیت استفاده در سطوح مختلفی را دارد. این چسب در مقابل رطوبت مقاومت بالایی دارد و می توان در آب بندی و پر کردن درزها، در مخازن آب آشامیدنی و برای تصفیه خانه های آب و فاضلاب از آن استفاده کرد.
این چسب دارای چسبندگی بالا به سطوح مختلف می باشد. و در برابر رطوبت و نور خورشید و شرایط آب و هوایی مختلف مقاومت بالایی دارد. همچنین دارای قابلیت رنگ پذیری و سنباده خوری می باشد.

برای آشنایی بیشتر با چسب های پلی اورتان کلیک کنید.

بررسی مشخصات چسب درزگیر آکفیکس

این چسب یک  چسب درزگیر بر پایه رزین پلی اورتان طراحی و تولید می شود. یکی از ویژگی های این چسب خشک شدن سریع و مقاومت کششی متوسط است. که  سطوح ساختمانی و صنعتی را بهم پیوند می زند.

ویژگی ها:

این چسب دارای خاصیت تیکسوتروپیک استثنایی می باشد و استحکام بالایی دارد و شکم دهی ندارد .قابل رنگ آمیزی می باشد.وقتی که خشک شد به هیچ وجه حباب در آن ایجاد نمی شود. و همچنین به هیچ عنوان چروک نمی شود.این درزگیر مقاومت مکانیکی و جوی بسیار خوبی دارد.دارای قابلیت چسبندگی عالی به اکثر مصالح ساختمانی است.

کاربردها و موارد استفاده:

از این چسب درزگیر آکفیکس در ساخت بدنه اتومبیل ، کانتینر . بستن درزهای ورق فلز، برای کاهش ارتعاش در انواع مونتاژ ورق های فلزی .کاربردهای درزگیری و اتصال در صنایع تولیدی و ساختمانی. اتصالات بین صفحات بتنی پیش ساخته .درزگیر مشترک که در سازه های بتونی ، فلزی و چوبی مورد استفاده قرار می گیرد.  همچنین یک چسب چند منظوره برای اتصال داخلی و خارجی می باشد.

برای خرید پلی اورتان p645 310ml کلیک کنید.

برای خرید چسب پلی اورتان P638TD کلیک کنید.

مشخصات فنی

عمومی

چروک شدن
ندارد.
شکم دهی
ندارد.
کاهش حجم
ندارد.
خاصیت رنگ پذیری
دارد.
حجم
300ml
حجم سوسیسی
600ml
برند
Akfix
چسب پلی اورتان

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021